دنیای مجـــــــانی ، دانلود رایــــــــگان ، کسب و کار اینترنتی

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

کوچ...

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ


   کوچ کردم که دلم را به کسی نسپارم 

حس خوبیست که من این همه بی آزارم


    عشق احساس قشنگیست 

                    ولی من شخصا 

     دیدگاهی متفاوت به دو عاشق دارم


         خوش ندارم 

              به کسی قولی و قلبی بدهم

      که به یک حادثه روزی دل از او بردارم


           این دلیلیست 

                 که در این سفر تنهایی

     از مسیری که به عشقی برسد بی زارم....


  • مهدی بردیا

نظرات  (۱)

  • katayoon dolatshahi
  • خسته نباشید دنبالی
    پاسخ:
    سپاس گذارم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی