دنیای مجـــــــانی ، دانلود رایــــــــگان ، کسب و کار اینترنتی

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود خاطره انگیز ترین بازی های سگا

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

درود دوستان حتما آتاری سگارو یادتونه و با بازی هاش کلی خاطره دارین بخاطر همین من براتون این نرم افزار گذاشتم که با دانلودش همه بازی های اتاری سگا رو میتونید تو کمترین هجم ممکن و یکجا داشته باشید و لذت ببرید. من خودم که واقعا استفاده کردم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد. سپاسگذارم



.


.


.



اینجا لینک دانلود

نظرات  (۱)

یه بازی بود دوتا کلانتر بودن من اونو خیلی دوسش داشتم یکیشون آبی بود یکی صورتی :)))
پاسخ:
فکر کنم منظورتون دوتا کابوی باشه 
چیزی که من از این نرم افزار دیدم تقریبا همه بازیهای سگا رو داره اگه فقط تصویرش یادت مونده باشه راحت میتونی تو کمتر از یه دیقه دانلودش کنی چون تو منوش همه بازیها با تصویر هستشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی