دنیای مجـــــــانی ، دانلود رایــــــــگان ، کسب و کار اینترنتی

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

بچه ام عاشق چشم شکلاتی شده ام...

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ق.ظ

بچه ام عاشق ِ چشم ِ شکلاتی شده ام

پا  زمیـــن کوب ِ  لب ِ  آب نباتی  شده ام


بس  کــه ایـن عشق درآورده بــه زانـــو من را

چند وقتی ست که دلبسته ی ِ تاتی شده ام


خنده های ِ تو بـــه من سرکشی آموخته است

بی جهت نیست که شورشگر و خاطی شده ام


زیر ِ بازارچه چون قیصر ِ چاقــو در دست

خسته از اینهمه دلتنگی ِ لاتی شده ام


حالی ام  نیست  فقط دست ِ تو را میخاهم

گم در این شهر ِ شلوغ ِ قر و قاطی شده ام


فکــر ِ من نیستی و من به تو می اندیشم

دلخوش ِ حس ِ قشنگ ِ تله پاتی شده ام!


جای ِ دوری  نرود یا بــه کسی برنخورد

دختر ِ خان! تو ببخشم که دهاتی شده ام


قرعه ی ِ من به تـو هرگز نرسیدن افتاد

من که قربانی ِ بغض ِ طبقاتی شده ام


شعر امروز تقدیم به دوستان گرام. با نظر ها و نقد های زیباتون همراهی کنید.با سپاس فراوان 

  • مهدی بردیا

بچه

دلبسته

شکلات

چشم

نظرات  (۱)

شعر قشنگ قشنگه حتی اگه تلخ باشه.
تلخ اما قشنگ بود.
مرسی
یاعلی
پاسخ:
بله تلخ بود مثل شکلات های تلخی که اینروزها خیلی طرفدار داره
بسیار خرسندیم از ابراز نظر شما دوست گرامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی