دنیای مجـــــــانی ، دانلود رایــــــــگان ، کسب و کار اینترنتی

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

نحوه دانلود

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

یک توضیح کوتاه و تصویری برای دانلود هرچه راحت تر فایل ها:

نکته:دانلود این فایل ها بسیار راحت بوده و تمامی این مراحل حدود یک دقیقه هم طول نخواهد کشید.با سپاس


۱: روی لینکی که پایین هر فایل با رنگ زرد قرار گرفته کلیک کنید


۲: بعد ازمرحله اول این صفحه ای که تو عکس هست باز میشه کلیک کنید اونجایی که مشخص شده

۳: حالا این صفحه که میبینید باز شده کلیک کنید جایی که مشخص شده

۴:مرحله اخر هم به ترتیب مراحل قبلی جایی که علامت خورده کلیک کنید تا دانلود شروع بشه

  • مهدی بردیا

نظرات  (۹)

  • محمدمهدی باقری
  • سلام
    مطلب واقعا جالب بود
    راستی با یک سورپرایز برای همه کسایی که توی بیان وبلاگ دارن به روزم.
    عنوان مطلب رو نمیگم ک خودتون بیاید و ببینید امیدوارم خوشتون بیاد و واقعا بتونید استفاده کنید.
    راستی اگر خوشتون اومد یا به نظرتون مفید اومد لایک کنید و اگر هم وبلاگ رو دوس داشتید فالو ( دنبال ) کنید تا مطالب رو براتون ارسال کنم
    منتظر حضور و نظرتون هستم
    http://sarbaz0.blog.ir
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1382
    یا علی مدد
  • مهدی رهنما
  • ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته

    موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.

    هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم

    و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

    http://adamhoshyar55.avablog.ir/

  • سرباز صفر
  • سلام دوست عزیز
    از این که به سرباز صفر سر زدید بسیار خرسندیم
    نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
    باز هم به ما سر بزنید
    التماس دعا
  • فاطمه سلیمی
  • سلام 
    ممنون از آموزشتون
    دنبال شدید
    اگه دوست داشتید به وب من هم سر بزنید و اگه خوشتون اومد دنبال کنید 
    پاسخ:
    درود بسیار خوشحال میشم شما رو دنبال کنم وب خوبی دارین و جای پیشرفت هم داره.سپاسگذارم
  • یه خانوم گل ***
  • سلام...


    ممنون همچنینــــــــــ


    دن.بال شدید...***

    پاسخ:
    درود دوست گرام بسیار بسیار خرسندم از اینکه شما رو اینجا میبینم
    شما هم دنبال شدید.سپاسگذارم
  • کاظم لمسو
  • سلام.
    وب خوبی دارید
    شما هم دنبال شدید.

    پاسخ:
    بینهایت سپاسگذارم
    سلام آقا مهدی عزیز، حالت خوبه؟! خیلی عذر میخوام دوست عزیز،من نمیدونم چی شد که نظرت رفته بود جزو مطالب هرز و باور کن همین ده دقیقه قبل متوجه شدم 😔
    و تأییدش کردم !الان وبتو دنبال کردم دوست عزیز
    پاسخ:
    بسیار سپاس گذارم 
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • دنبال شدین
    سلام
    وب خوبی دارید
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی