دنیای مجـــــــانی ، دانلود رایــــــــگان ، کسب و کار اینترنتی

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

سلول

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

این روزها عجب سلولیست این مغز انسان تا پول نبیند احساس خوش را آزاد نمیکند

گویا احساس هم ، یارانه اش آزاد شده...



مهدی بردیا

  • مهدی بردیا

ازاد

سلول

مغز

یارانه

نظرات  (۵)

اره واقعا مغرمون هم پولکی شده :)
تشکر
یاعلی
پاسخ:
درود بسیار سپاسگذارم و از حضور دوباره شما خیلی خوشحال شدم
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • باور دارم این روزها خوشبخت بودن  بدون پول متصور نیست
    پاسخ:
    بله متاسفانه درسته
    سپاس از اینکه نظر دادین
    رفتم بودم جایی دسترسیم به نت خیلی خوب نبود.
    تشکر:)
    یاعلی
    پاسخ:
    نتتون مستدام
    سپاسگذارم
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :)
    پاسخ:
    سپاسگذارم
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • من که پول باشه و خوب خرید کنم همیشه حالم خوبه
    پاسخ:
    اره واقعا با احساس خوب داشتن رابطه مستقیم داره
    براتون ارزوی سلامتی همراه با پول فراوان دارم
    سپاسگذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی